joi, 15 iulie 2010

Am început să măsor timpul în sărutări...sau în mângâieri, de când te cunosc pe tine... uneori stau şi măsor timpul în distanţa ce ne desparte , oare de ce ?
Când sunt lângă tine , noţiunea de timp îmi lipseşte în totalitate din vocabular , timpul e ceva ce nu mai îmi foloseşte , e ceva ce nu-şi mai are rostul... şi deci ceva ce poate fi aruncat... departe....în alte locuri....
Acum , exact în clipa asta , măsor zilele ce ne mai despart până la o săptămână de vis! Mai sunt 3 zile +/- câteva ore (1,2,3...), până când vii şi mi se pare atât de mult...deşi azi dimineaţă m-am trezit la Constanţa în patul tău...
Simt că nu sunt eu , simt că ceva nu e complet... atunci când nu eşti lângă mine...şi cred că şi tu simţi la fel!

Cu multă dragoste şi dor... doar al tău!

Un comentariu:

  1. Dragostea mia:X... Bineinteles ca si eu simt la fel... mai sunt 2 zile si ceva si o sa fim iar amandoi... Uneori te iubesc mai mult decat imi pot imagina, iar alteori simt ca ca nu te iubesc atat de mult pe cat ai merita... Imi e enorm de dor sa ma joc in parul tau, sa te mangai, sa te sarut, dar stau si ma gandesc ca mai putin si o sa fiu langa tine... Te sarut dulce:*

    RăspundețiȘtergere