sâmbătă, 10 iulie 2010

Astăzi e ziua cea mare...m-am gândit mult şi m-am hotărât să postez ...să scriu câteva gânduri de-ale mele aici...

Am 2 prieteni dragi...care se iubesc...o EA şi un EL , ea...din Galaţi şi el din Constanţa...

Ea să îi facă o surpriză lui...se duce în Constanţa...el pleacă cu nişte amici în Vamă...ea se duce în Vama Veche...el plecat cu amicii lui până aproape de graniţa cu Bulgarii ...cu cortul! Ea rămâne în Vamă peste noapte la o pensiune...după o zi se întâlnesc ...se văd şi se miră....de ce nu a ieşit ceva frumos? De ce nu a ieşit aşa cum a plănuit ea? ...
Şi eu am făcut surprize de genul...da cred că mi-au ieşit... dacă nu...iubita mea...să-mi spui!
În zilele noastre e mai greu să faci surprize şi să fii şi original...dacă aveţi ceva idei mai daţi-mi şi mie! dacă vreţi putem deschide o postare numai cu subiectul acesta... vă doresc numai bine!

Un comentariu:

  1. dragostea mea:X a ta a iesit perfect :* te iubesc si sincera sa fiu cred ca si a lor a fost cat de cat ok... >:D< te iubesc piersicuta mea :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere